Napis na głównej

Azymut na przygodę
kolonie, obozy, wycieczki dla dzieci i młodzieży, zajęcia dla seniorów

Senior w cyfrowym świecie- zapraszamy na spotkanie

Senior w cyfrowym świecie

Wycieczka Szlakiem zamków i pałaców 19.04.2024

Fotorelacja z wycieczki  jak zawsze na naszym fb.

Szlakiem zamków i pałaców Kurozwęki

Klub Młodego Podróżnika na stalowowolskich błoniach

na błoniach

W Piątkowe popołudnie Klub Młodego Podróżnika wybrał się na Nordic walking na Stalowowolskie Błonia ☺️ Aktywnie spędzony czas pomógł nam również się zintegrować przy wspólnych rozmowach podczas spacerowania😄 Podczas przerwy wykonaliśmy ćwiczenia w parach, przy których nie brakowało nam zabawy.

Aktywne popołudnie zaliczamy do udanych 😇

Dziękujemy Panu Grześkowi za wspólne ćwiczenia i spędzony czas.

Wycieczka do Ojcowa- było fajnie ;)

W sobotę 13 kwietnia Klub Młodego Podróżnika wyruszył na kolejną przygodę 🚌🚌Zwiedzanie zaczęliśmy od Jaskini Nietoperza, w której jak sama nazwa wskazuje było wiele nietoperzy. 🦇🦇Od pana przewodnika dowiedzieliśmy się, że jest to największa jaskinia Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Łączna długość jaskini wynosi 454m, dowiedzieliśmy się także, że były w niej kręcone sceny filmu m.in. do "Legend o Świętym Mikołaju" czy też do "Ogniem i mieczem". Pieskowa Skała była naszym kolejnym punktem. Tam pani przewodnik opowiedziała nam o historii zamku, zwróciła też uwagę na stojącą niedaleko "Maczugę Herkulesa" której wysokość to 25m. Powstała wskutek krasowej działalności wód i nierównomiernej wytrzymałości na wietrzenie budującego skały wapienia skalistego. Na jej szczycie znajduje się mały, żelazny krzyż, który upamiętnia zdobycie skały przez Leona Witka z Katowic w 1933 roku. Naszą kolejną aktywnością było zwiedzanie Doliny Prądnika. Tam doszliśmy do źródełka miłości ❤️❤️przy którym szczęśliwie zakochane osoby powinny obmyć sobie twarz. W dolinie odwiedziliśmy również Bramę Krakowską która służyła jako szlak handlowy z Krakowa na Śląsk. Ostatnim punktem naszej wyprawy była Pustynia Błędowska, jej powierzchnia to około 33 km². Powstała ona w wyniku lądolodu.

Do domów🏠 wróciliśmy z uśmiechem i bogatsi o nową wiedzę ☺️
Zadanie współfinansowane z Gminy Stalowa Wola. wycieczka dla dzieci Ojców

Spotkanie przed wyjazdem do Bośni

Spotkanie Klubu

Łączy nas folklor

Zapraszamy mieszkańców naszego miasta do udziału w kolejnym zadaniu. Tym razem wracamy do przeszłości : )Szczegóły na plakacie lub pod nr telefonu 502-138-176

Wycieczka do Ojcowa 13.04.2024

Klub Młodego Podróżnika zaprasza dzieci i młodzież na kolejną wycieczkę. Tym razem wyruszymy do Ojcowa. Szczegóły na plakacie. wycieczka dla dzieci Ojców

Seniorzy bez barier - 2024

Zapraszamy seniorów z naszego miasta do udziału w kolejnych działaniach.  Informacje można uzyskać pod numerem 502-138-176.

Seniorzy bez barier

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.